Funkční silový trénink

Posilovací stroje a běhací pásy u nás nenajdete, za to tě naučíme jak ovládat své tělo, zesílit a být zdravý. Systematicky a postupně zvládneš základní pohybové vzory, dovednosti (skill) a budeme pracovat na maximální síle. To že budeš vypadat skvěle a změní se ti postava je jen vedleší efekt cesty na kterou ses vydal.

Náš trénink ti pomůže zlepšit každodenní život, zbavíš se bolavých zad, obnovíš si  mobilitu, zesílíš a zhubneš.  Přínos silového tréninku do života je obrovský, vše pak jde mnohem jednodušeji.

Chceš být silný a pružný zaroveň, tak budeš muset trénovat jinak a to pomocí starých účinných oldschool cviků. Sedíš pořád v práci, v autě, doma tak proč ještě sedět při tréninku na stroji. Cvičíš už hodně let nekonečné a nudné kardio a pořád bez výsledku? Chodíš do posilovny, ale zvedáním činek a cvičením na strojích nejsi schopen vybudovat funkční sílu?Bolí tě ramena, lokty, kolena? Máš neustále zranění a namožené šlachy? 

Zkus změnu - silový trénink.  Náš trénik je zaměřený na dovednosti, maximální sílu, mobilitu, flexibilitu a pohyb. Jak se v těchto  věcech budeš zlepšovat estetická a vizuální stránka přijde sama je to ale jen bonus, cesta k cíly je ZDRAVÍ.

 

TRÉNINK

Čekají tě, drily na mobilitu (kloubní příprava),lokomoce, silová gymnastika, resety, kalisthenika, budeme viset  a přitahovat se na hrazdě, hodně dřepět a dřepovat, cvičit na gymnastických kruzích, naučíš se stojku ,chůzy po rukou, balistické cviky s ketlebell - swing, zvedneš si pořádný kus železa - TGU a  mrtvý tah.

Vybavení pro silový trénink :

velká činka 

stojan na dřepy

kettelbell - sada 8kg, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 44 a 48 kg

hrazda

gymnastické kruhy

plyobox 

wallball

Funkční silový trénink probíhá pouze formou uzavřených kurzů ve skupině max. 10 lidí. Proč kurz? Nejdůležitější je pravidelnost a disciplína, tak že cvičit budeš i když se ti nebude chtít :-), prostě přijdeš a odmakáš si to :-)))

 Jedině takto ti můžeme zaručit kvalitní a systematickou výuku pohybu.

Naprostý pohybový restart těla, narůst síly a zlepšení kondice a zdraví!

Co si vzít na lekci sebou - cvičí se na boso, tak stačí ručník a vodu.

Lekce povedou pohyboví nadšenci - Tomáš a  Kuba

Pokud chceš na svém těle vidět výraznou změnu tak trénuj  2 - 3 týdně. Naši kamarádi (žáci) mají po půl roce pravidelného tréninku vynikající výsledky. ( holky jsou štíhlé a mají krásný pevný zadky a chlapům narostly svaly a ztratily břicha, není žádná vyjímka shodit 10 kg tuku !!!). Když děláš kalisteniku začneš mít jiný přístup k jídlu a jiné chuťe, protože každé zbytečné kilo tuku, které navíc vláčíš při tréninku je sakra znát:-)

 

Termíny lekcí :

neděle 16:30 - 17:40 - 3 volná místa Tomáš

pondělí - 16:40 - 17:45 - 2 volná místa Tomáš

pondělí - 17:50 - 18:55 - 1 volné místo Tomáš

úterý 8:00 - 9:00 -  5 volných míst - Tomáš

úterý 17:55 - 18:55 - 5 volných místa- Tomáš

středa 19:00 - 20:05 - 2 volná místa - Kuba

čtvrtek 8:00 - 9:00 -  3 volná místa - Tomáš

čtvrtek 17:55 - 18:50 - 2 volná místa - Tomáš

pátek 7:00 - 7:55  - 3 volná místa - Tomáš

Rezervace po uhrazení celé částky 1600 Kč hotově na recepci gymu nebo platbou na účet 173089672/0300

Objednávka kurzu na info@movegym.cz nebo na 603861051.

FUNKČNÍ TRÉNINK BRNO -MEDLÁNKY

Silový trénik Brno - Medlánky

Nenašli jste co jste hledali? A co třeba osobní trénink s našim trenérem…

Zjistěte si více informací

MoveGym

V Újezdech 7
621 00 Brno - Medlánky
(není korespondenční adresa)